19 Mart 2014 Çarşamba



EYE LINER BY H&M

Herkese merhaba. Bugün size bir arkadaşımın tavsiyesiyle satın aldığım H&M 'in göz kaleminden bahsetmek istiyorum. Benim gibi hassas gözlere sahip olanlar çok iyi bilir, her göz kalemi maalesef bize uygun olmuyor. En ufak bir şeyde hemen makyaj akabiliyor. Ama bu göz kalemi beni gerçekten şaşırttı. Hem fiyat olarak hem ürün olarak gerçekten oldukça başarılı. Fiyatı 5 TL. Ayrıca oldukça yumuşak bir kalem. Sorunsuz kullanabilirsiniz. Siyahın yanında kahverengi ve gri renkleri de mevcut.


 
 
 
Bunun dışında gene çok başarılı olduğunu duyduğum ama henüz kullanma fırsatı bulamadığım bir üründen daha bahsetmek istiyorum. Flormar'ın Smoky Eyes göz kalemi. Bir ucu kalem diğer ucu da sünger olan bu kalemle göz makyajınızı yapıp aynı zamanda dağıtabiliyorsunuz. Oldukça yumuşak olduğunu duyduğum kalemin sadece siyah rengi mevcut. Evdeki siyah kalem bolluğu biter bitmez kendime de bir tane edinmek istiyorum. Fiyatı da 13 TL. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder