5 Mart 2014 Çarşamba




Herkese Merhaba,

Sonunda ısrarlara dayanamayarak kendi bloğumu kurmuş bulunuyorum. Vatana ve millete hayırlı olsun:) Benim gibi sosyal medya canavarından bu beklenirdi. Umarım beğenirsiniz. İlgi duyduğum herşey hakkında buradan sizlere paylaşımda bulunmaya çalışacağım. Birazcık da kendimden bahsediyim...

1983 İstanbul doğumluyum. Uzun süre finans alanında çalıştıktan bu işin bana uygun olmadığını düşünüp, radikal bir kararla sektör değiştirdim. Bir süre bir e-ticaret firmasında çalıştım. İnternete ve sosyal medyaya olan yakınlığım bu şekilde biraz daha arttı. Yazı yazmayı, paylaşımda bulunmayı ve iletişimi çok sevmemden dolayı bir de blog açayım de eksik kalmayayım dedim:)

Şimdilik benden bu kadar. En kısa sürede tekrar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder